Intrebari Frecvente

Aceste informatii au fost actualizate in data de 17 aprilie 2018

Ce modalitati de livrare exista?

Livrarea produselor se face prin serviciul de curierat rapid FanCourier.
De asemenea produsele se pot ridica si personal de la sediul firmei, la adresa: Str. Cetatea de Balta, nr. 86, sector 6, Bucuresti.
NOTA: In cazul in care doriti ridicarea produselor de la sediu, va rugam sa asteptati confirmarea noastra prin telefon/email/sms.

Cat dureaza livrarea produselor?

Expeditia produselor se realizeaza imediat ce primim comanda online din partea dumneavoastra.
Timpul de livrare nu il putem gestiona noi, ca si magazin. Timpul de livrare este operat in totalitate de catre curierul partener.

Am nevoie de cont de client pentru a efectua o comanda?

Nu aveti nevoie de un cont sa plasati o comanda, insa este recomandat sa va creati un cont de client.
Astfel beneficiati de avantaje multiple si gestionati mai usor comenzile dumneavoastra.

Cum plasez o comanda?

Puteti plasa o comanda prin simpla adaugare a produselor in cosul de cumparaturi (prin apasarea butonului Adauga in cos, de pe pagina produslui). Dupa ce ati adaugat un produs in cosul de cumparaturi puteti finaliza comanda sau va puteti continua cumparaturile si finalizati comanda mai tarziu.
Puteti plasa o comanda si fara sa aveti cont de client inregistrat anterior.
Va recomandam totusi sa va faceti un cont de client pentru a putea beneficia de facilitati si pentru a gestiona mai usor comenzile.

Cum urmaresc comanda mea?

Pentru fiecare comanda se elibereaza un AWB automat de catre aplicatia FanCouerier.
Pentru urmarirea AWB puteti consulta website-ul partenerului de curierat AICI

Cum va pot contacta daca am nelamuriri?

Ne puteti contacta atat prin telefon la nr: 0728 061 541 sau prin email la adresa: contact@muma.ro

Va recomandam sa folositi adresa de email pentru contact, astfel toate mesajele vor fi gestionate si inregistrate mai eficient.